سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادی از مکتب برتر my scholastic

 بسم الله الرحمن الرحیم و الحمد لله رب العالمین

امروز که ژنو-2 را در حال گذراندن هستیم نگاهی می کنیم به گذشته: جهان در تب و تاب شدید تجزیه امپراتوری عثمانی بود که انگلستان و فرانسه به کمک دولت امریکا دولتی را به شیوه ژنو- 2 با راهنمایی یهودیان صهیونیسم تشکیل دادند که به موجب آن تشکیل دولت به اصطلاح اسرائیل در آن منطقه گردید ودر پی ان تغییر اساسی حکومت ها و حلقه به گوشان سیاسی و نظامی در گوشه کنار خاور میانه آغاز گردید که دگرگونی ایران در دهه 20  گویای این مطلب است و این حلقه هرروز می رفت به اهداف بدون تعارض خود نزدیکتر بشود که ناگهان دگرگونی اجتماعی از افکار و اندیشه یک ابرمرد مسلمان کلید زده شد و موجب از بین رفتن یکی از حکام وابسته آمریکا و غرب در منطقه خاورمیانه یعنی محمد رضا شاه در تاریخ 22 بهمن 1357 گردید که قدرت واقعه اسلام و مسلمانان را نشان داد. از آن تاریخ گویا غرب به فکر تجدید قوا برآمد و با حمله به لبنان و فلسطین با چراغهای بسیار سبز آمریکا و دیگر اقمار مکر و تزویر حمله و جنگ داخلی را ایجاد نمودند که آن روز نخستین حلقه مقامت توسط جنبشهای لبنانی با حمایت حافظ اسد و دیگر اندیشمندان تشکیل گردید که رفته رفته تا چند سال اخیر مخصوصا دست یابی حلقه مقامت در تعادل منطقه به قطب علمی مورد حقد و کینه عربستان وهابی و سعودی و نفهای بیچارگان عرب وارث بی درایتی قرار گرفته که حتی از خوردن گوشت انسان هم ابایی نداشته و ندارند و افتضا هایشان را باید خانم وزیر خارجه وقت اسرائیل در آینده در دنیا و در یوم تبلی السرایر بیان نماید.

ژ-2 ادامه طرح خاورمیانه جدید با پیاده نظام تکفیریهاو پول نفت جوامع اسلامی از لیبی تا خلیج فارس منطقه سند می باشد.که هیچ یک از مسلمانان آن مناطق حتی گمان هزینه انبوه را نمی کنند.

فرقه های اسلامی از مذهب اهل تسنن بدانند که تفیریها به هیچ یک از آنها رحمی نداشته بلکه نقشه بسیاری جالبی را با طراحی یهود و سیاستمداران اسلام ستیز در روبروی خود دارند. تا به نوبت به ظن خود بتوانند راحتر اسلام را از بین ببرند. این همان انتقام است. 

امروز ژ-2 کرسی ضعف جامعه جهانی است من اگر به جای بانکی مون بودم بجای حضور در ژ-2 از عنوان مدیرکل سازمان ملل متحد از مردم جهان عذر خواهی می کردم .و از آن مقر خراب شده خارج نمی شدم.

جناب آقای بانکی مون اگر اندکی به وجان خود مراجعه بکنی و تاریخ را ورق بزنی و اسلام واقعه را بشناسی خواهی دانست که دولتهای حامی تروریسم چگونه از جایگاه سازمان ملل متحد که امروز به حق باید انرا سازمان بین الملل تروریسم نامید و شما هم دبیر کلی آن را بعده دارید نام برد .

ای کاش می توانستی منشور سازمان ملل را اندکی بدون غرض مطالعه می‌کردی و دستور به کاری را می دادی نه اینکه کشوری که بمب اتم را استفاده واقعی کرده را توجه نمی کردی.

 اینجا سخن امام حسین علیه السلام به گوشهای بیدار طنین می‌اندازد: ای شیعیان آل ابو سفیان اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.

حقیقتی که در برابر نادانی و ظلم و جهالت مدرن در حال ازبین رفتن است را مشاهده نکنید.